Hejdå Gällivare

Jag tänkte ägna lite tid åt att blogga innan jag drar. Lite tid. Lite alltså. Iaf.
 
Ikväll bär det av till Stockholm, jag är framme imorrn. Kommer bo på hotell (typ Globen elr va de heter? har ingen koll..) och sen ska jag shoppa massor. Det bästa av allt är ju att pappa betalar - MOHAHAHAHA! Jag ska mata min garderob när jag kommer hem, för om jag inte köper massa kläder så kommer jag ångra mig å bli ledsen efteråt. Jag rensade min garderob igår och nu är den nästan tom, så jag behöver kläder!
 
Jag stannar i stockholm tills på onsdag, då åker vi till Uppsala och sover över hos farbror, hans fru och kussarna. Eller nejfan, jag tror att mina kusiner har flyttat hemifrån? Hmm... Aja, ska till farbror och hans fru i alla fall. På torsdag tar vi tåget hem, hemma igen på fredag.
 
 
Så det kommer förmodligen att vara dött i bloggen ett tag, inte för att jag skriver nått speciellt ofta nu heller menmen.. Nu vill jag äta och sen kmr Johan hit har jag räknat med. Packat har jag redan gjort *duktigt av mig* Hare bra, gubbar.


SO LONG SUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0