Sol, bad och Sandviken

ÄNTLIGEN har solen kikat fram. Igår och idag har vi därför legat i Sandviken och gassat som utav helvete utan solskydd. Igår solade jag mest framsidan och idag baksidan. Jag kan inte bada eftersom jag bara haft navelpiercingen i 2 månader (de rådde mig att ha den minst 3 mån innan jag badar) och dessutom är vattnet i Sandviken hur smutsigt som helst. Inga badkrukor där inte, vi var hur många ungar som helst där och badade både igår och idag.
 
Som tack för att jag skippade solskyddet så har jag bränt låren och ryggen. Det är värst på baksidan av låren - FAN va ont det gör! Känner mig som en skållad råtta, eller nått liknande. Nästa gång blir det nog att jag tar med mig liiite solskydd iaf. Kan knappt röra på mig när jag sitter..
 
Självklart så har jag ett läckert 5 cm långt rivmärke på ena skinkan så det ser bara ännu snyggare ut när jag är bränd.. Stackars mig!
 
 
Imorrn bär det av till Pajala på marknad. Det blir nog skoj!

HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0