Tisdagstema på en onsdag

Jag vet att jag är lite efter, men ändå. Det var ju tisdag igår. Eller i förrgår? Fan, jag vet inte om det är onsdag eller torsdag idag. Jag är helt blåst och jävla borta i skallen. Hur som helst så får tisdagstemat pryda denna onsdags/torsdagskvälls blogg. Jag hoppas att det är onsdag, för om det är torsdag så ska jag till Kiruna imorrn och jag pallar inte att kliva upp så tidigt. Well, well.. Jag sörjer över min fläskläpp, förlåt hahah! Det var verkligen mitt fel, men jag är ju klantig som sagt. Säg nån gång jag inte typ har... snubblat över ett grässtrå? Sämst lokalsinne har jag också. Iaf, nu orkar jag inte skriva mer. Får se vad man hittar på för att fördriva tiden.


HEJSAN SVEJSAN!!


Juste, tisdagstema.. Höll på att glömma (är ju lite efter, som tidigare sagt)

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0