JAG HATAR MITT HÅR..!

Alltså jag blir fullständigt galen! Duschade imorse och tänkte ägna lite tid åt att fixa håret speciellt, något jag inte gjort på ett tag så jag tyckte att det var dags. Men mitt otacksamma jävla hår vägrade såklart att samarbeta. Jag kämpade som in i helvete med den där jävla platt-tången och brände fingrarna och geggade med hur mycket gele, skum och spray som helst. Ändå ligger det där helt platt... JAG SKULLE JU KUNNA ÖNSKA ÅTMINSTONE LITE SJÄLVFALL ELLER?!?! Jag blir tokig! Hellre att jag rakar skallen av mig än fortsätter att leva med det här håret.
 
Det är EN frisör som fått till mitt hår en gång, och jag har också lyckats en gång, men inte mer. DEN SOM HJÄLPER MIG ATT FIXA TILL MITT HÅR PÅ ETT LÄTT MEN SNYGGT SÄTT SOM INTE KOSTAR SKJORTAN AV EN OCH SOM JAG KAN FIXA SJÄLV - VINNER EN MILJON KRONOR!! Vill du hjälpa mig?



Dessutom håller jag på med nå tackkort till norska släktingar som skickat pengar även om jag inte tog konfirmationen. Vad ska man skriva? "Tack för pengarna men jag tog inte konfan"?! Näe, allvarligt... Att ta konfan i Norge är lika stort som att fylla 50 år, så jag gick miste om jäkla mycket men valde att inte skänka mitt liv till Gud, så för mig är det OK. Åh, dumma tackkort! Var ni tvungen att skicka pengar?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du beskrev just mitt hår.

2007-06-29 @ 11:10:16
URL: http://annanas.bloggagratis.se
Postat av: Ronja

Gå till samma frissa igen. =)

2007-07-15 @ 03:40:50
URL: http://kiwimedkollen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0