Om du krossar mitt hjärta, så krossar jag dig

Jamenvisst, thats it. Shiiises va tråkigt jag har.... Jag hade kunnat gå och sova men jag orkar verkligen inte. Måste borsta tänderna och tvätta bort sminket först, bläääh. Tråk.
 
Jag har helg nu iaf, slutade 11.15 idag, lyx. Kompledigt imorrn och då åker jag iväg. Hemma söndag igen.
 
 
 
Nästa helg kommer Malin till Gve och då har hon "bokat" mig. Huh, jag vill inte veta på vilket sätt?! ; ) Men de blir kul när hon kommer, hon är en stjärna och lyckas alltid få mig på bra humör.
 
Nu ska jag göra mig nån nattmacka eller nått, magen kurrar. Sen spana runt på internet, göra mig i ordning och SOVA.

WIEE, TJING DING.

Kommentarer
Postat av: Malin och Rebell

Du är min stjärna som alltid får mig på så bra humör:)
Du är så snäll och jaa allt<3
Wiie är såglad att jag lärde känna dej å Nova:D

2007-09-08 @ 21:36:55
URL: http://www.rebban.webb.se
Postat av: Malin och Rebell

Men allt kom inte med:O Aeew, är så glad att jag lärde känna dig och Nova ni är allt och lite till<3

2007-09-08 @ 21:38:28
URL: http://www.rebban.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0