ingen rubrik alls

nä, denna blogg fick bli rubriklös. har suttit flera minuter och funderat ut rubrik, haha störd man är ^^ jag är inte en naturbegåvning på att komma på bra rubriker, precis som jag inte är en naturbegåvning på att tvätta kläder. fick tvätta en svart fleece, svarta underkläder och ett vitt linne igår eftersom jag skulle ha fleecen + linnet idag och pappa inte orkade tvätta. men jag kan ju tvätta kläder (trodde jag) så jag kastade in allt i samma maskin i hopp om att det skulle gå bra. när jag kom ner till tvättstugan efter en timme så hade det runnit ut massamassa vatten över golvet O.o dessutom hade mitt VITA linne blivit grå-lila-vitt : ((( jag ska inte bli hemmafru, det är då en sak som är säker.

only heaven loves you now so love it back for once

idag har det varit en seg skoldag, typ slöjd, språk och matte, sen engelska nationella. hade världens hjärnsläpp men sen kom jag på vad jag kunde skriva om, fast det tog sin lilla tid. shit the same, hoppas bara att det gick bra. jag stannade kvar hela två och en halv timme i skolan efter att jag slutat! nog har man lagomt tråkigt när man sysslar med sånt ; ) fast det är bättre att umgås med bybarnen kvar på skolan än att sitta hemma och inte ha något att göra.
nu är jag lagomt trött, jag och lina har varit och gymmat så det nog tidig kväll. förhoppningsvis i alla fall. vi promenerade till min mormor och morfar också. mysigt väder var det. duschen nu

Kommentarer
Postat av: suss

förlåt, var bara tvungen! ;)

2008-04-16 @ 22:24:54
URL: http://suuss.blogg.se
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-17 @ 16:28:36
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0