inte alls min vecka

nej, det har det inte varit. veckan har varit kul men det har verkligen inte varit min vecka! men torsdagen var ändå värst för då försov jag mig (som vanligt) så var tvungen att kubba till skolan för vi hade nationella prov och då kan man inte vara sen. till råga på allt så glömde jag givetvis mina nycklar i all hast - första gången på 3 år! nog är jag allt ganska så duktig ändå. orkade inte koncentrera mig på nationella så man får se hur det gick. på no:n hittade jag ingen fakta om det jag jobbar om och dessutom retade robin gallfeber på mig under lektionen. han vet verkligen hur han ska få mig att käfta tillbaka. sen hände inte mycket mer men kvällen slutade i tårar som den mes man är ;)

igår kollade jag film med lina, myspys. vi såg "perfect stranger" och den var ganska bra. sen åkte lina till dokkas, jag skulle också med dit men så blev det inte. stannade hemma och tog det lugnt. idag har nina varit hit så vi har suttit och surrat, trevlans. får se vad som händer imorgon. jag ser ljuset i tunneln nu i alla fall!


it can only get better :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0