kort, kortare... kortast?

idag plockade vi fram passen för att se om man måste förnya dom snart. i juni 2008 ska dom förnyas så det är inte så länge kvar. men åtminstone så kan jag ta passet med som leg nu i helgen. jag noterade också att det stod min längd där. dåvarande längd alltså. 148 centimeter. vilket alltså betyder att jag har växt 12 cm på fem år. 12 cm på fem år! hur lite är inte det?! det är typ som 2,5 cm om året. jisses.

inte kände jag mig mycket längre av att se att det stod 140 cm på lillebrors pass och han mäter nu över 170 cm. alltså mer än 30 cm på fem år. jag ÄR kort, det är bevisat.

Kommentarer
Postat av: Mimmmi

själv har jag typ växt 7 cm på 5 år..
men kan då säga att jag var redan 173 cm i sexan.
växte 10 cm per år förut =P

2008-04-06 @ 23:42:29
URL: http://mimsandhershit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0