stockholm

i helgen har jag vart i stockholm, härligt! bott i sånga-säby och haft det jättetrevligt. så mycket som jag skrattat i helgen har jag inte gjort på huuur länge som helst. skrattade så jag hade ont i magen alltså! jättekul hade man i alla fall. har fått träffat både nya och gamla ansikten samt folk jag inte träffat på länge, däribland sanna, therese, mimmi, ella-li, emma och viktoria! superkul att träffa de igen och kunna umgås.
 
till veckan är jag ensam hemma, alltså hela helgen. blir skönt. får se vad jag hittar på för djävulskap! nej, jag är faktiskt en snäll unge. men det blir ändå skönt att vara ensam hemma.
 
 
jag är halv utan dig, och det är sant.

Kommentarer
Postat av: Mimmmi

Tack för kommentaren :)

ja det var verkligen skojs i helgen!

2008-04-16 @ 00:14:58
URL: http://mimsandhershit.blogg.se
Postat av: suss

jag tänkte precis kommentera "halv utan timo eller? ;)" men kom på att jag lovat att vara snäll xD

2008-04-16 @ 14:02:03
URL: http://suuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0