valborg

jajomänsan, valborg idag. imorrn är det första maj, kan inte fatta att tiden går så fort. ikväll sover jag nog hos lina, vi ska busa och kika på majbrasor.

imorrn ska jag nog fara ut och kasta mig i en snödriva och sola, jag vill få lite färg, man känner sig vit som ett lakan. får se vad som händer resten av veckan men förhoppningsvis händer något kul. jag hade velat åka till byn men får se om det blir av, måste kunna ta mig dit + hem och sen kunna sova nånstans också. men förhoppningsvis :)
nästa vecka kanske jag sticker till stugan med pappa. hade vart skönt att komma bort härifrån och kanske skaffa sig mer bränna, det är typ det enda. stugan är inte så fruktansvärt trevlig att vara i längre, men kan vara det. beror på vilka som är där! hoppas att jag får med mig nån kompis dit, så kan vi cykla runt i byn, promenera, tjocka oss och prata skit. vem joinar?

a nap on the sofa, tjosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0