det var ju fan bara en dröm

jag vaknade upp imorse med väärldens fetångest, fyfan säger jag bara! det var nästan så jag mådde dåligt över en sak jag drömde. hallå, det var ju bara en dröm! hade det hänt på riktigt så vet  jag vad jag hade gjort och hur jag hade reagerat och det var då fan inte som i drömmen. därför börjar jag fundera på om det verkligen var så jag skulle reagera eftersom jag tänker annorlunda än jag drömde. men i drömmarna gör man väl ofta det man annars inte hade vågat göra? typ? nejfan, usch. jag mår dåligt över den där drömmen alltså, skuldkänslor och ångest. blää!

jag och pappa var och köpte massa skolmaterial till mig idag, jag har bara haft ett litet häfte och fyra pennor än så länge så nu ska jag väl klara mig ett bra tag med mina nyinköpta grejer: fyra linjerade häften, två rutade häften, en mapp, två pennor, fyra överstrykningspennor och tre sudd. vad tror vi?


så jävla skönt med helg nu! får se vad man hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0