är någon vaken?

För det är nämligen jag. Och visst borde jag sova, men jag är alldeles för pigg för det! Nattens sista sms skickades kring 3.25 och nu har klockan redan hunnit bli såhär mycket. Jag ska gå och lägga mig i soffan och kolla om det skulle råka vara något bra på teve vilket jag tvivlar på men iaf. Om inte annat kryper jag ner i sängen bredvid min tjocka hund som har tagit för sig. Den andra ligger på golvet nedanför sängen och den tredje ute i hallen. Alarmet på mammas mobil har redan ringt en gång så hon ska upp snart. Men hon brukar snooza i typ en timme (jag har ärvt det av henne dessutom).

jag och min lilla julren



I tried so hard, but in the end it doesn't even matter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0