jullov!

Idag var jag till skolan halv tio. Hade en lektion, historia. Vi skulle ha nå muntligt föredrag/prov/redovisning, ja jag vet inte riktigt vad det var. Min lärare tyckte jag kunde prova vara med på det, jaha ursäkta men jag har inte varit i skolan på 3 veckor, vad är det ni ska surra om ens? Jag hann inte ens läsa på nått om det men jag var med ändå och det gick nog hyfsat bra ändå. Vi var i en grupp på tre. Slutade vid halv elva och väntade på Linnea som slutade typ 20 min senare. Då var vi hem till henne, rastade min hund och for ner på stan och julklappshandlade, åkte sen tillbaka till henne.

Så nu har jag bara kvar julklappar till min bror och morfar. Och om jag köper nått till morbror får jag se. Men jag vet vad jag ska köpa åt min morfar och möjligtvis åt min bror med.

Nu ska min hund kvällsrastas och sen ska jag nog gå och sova. Får fundera över vad som ska hittas på i helgen! Imorrn är det bara julavslutning och den ids jag inte gå på så då blir det sovmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0