nattliga tankar

Jag mår lite småilla. Det smakar äckligt i käften. Körtelfeber smakar! Det smakar sjukdom liksom. Och jag mår illa av det!! Det spelar ingen roll hur många gånger jag borstar tänderna eller vad jag trycker in i käften, det smakar körtelfeber. Ni som haft det kanske vet vad jag menar. Ni andra borde vara riktigt glada.
Min matlust har inte direkt kommit tillbaka. Linnea sa att hon tycker jag blivit smalare, själv känner jag mig som en köttbulle för magen är svullen när alla organ är förstorade. Fast mina höftben har börjat sticka ut onormalt mycket och det är fan inte snyggt. Ge mig lite matlust så jag kan se normal ut igen?

Och ååååh, jag saknar Christoffer. Faktum är det att han "bara" är 59 mil ifrån mig nu eftersom han befinner sig i Strömsund. Och det är inte mycket mot de 95 mil som annars skiljer. Jag har bra lust att gå ner till Strömsund nu, men han hinner nog åka hem innan jag har hunnit komma dit.

Men nu är det bara.. (om vi räknar att det är lördag, som det faktiskt är fast det är som fredag för mig eftersom jag inte gått och lagt mig ännu)
4 dagar till julafton
7 dagar tills jag åker
11 dagar till nyårsafton
15 dagar tills jag fyller år



I haven't got a clue if you're the one, but I like you and I like how you make me feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0