om att sova bort en söndag

Av diverse olika anledningar somnade jag inte förrän klockan fyra imorse. Gårdagen blev riktigt trevlig! Mamma for iväg på julbord vid fyra så jag var ensam drygt en timme och sen kom Linnea hit. Michaela dök upp typ 10 min senare. Hon har varit akutchaufför igårkväll eftersom det inte var säkert om jag skulle vara tvungen att åka in på akuten över natten eller inte. Men som tur var så slapp jag det :)
När Micka åkte hemåt så började jag och Linnea laga mat. Sen åt vi, surrade och resten av kvällen spenderade vi framför teven. Kvällen slutades med telefonprat med en upprörd(?) pojke. Och ungefär sjuhundrafemtioelva sms innan jag somnade.
Idag vaknade jag vid halv två tror jag det var. Jag gick upp, satt i köket en halvtimme men bestämde mig för att gå och sova igen. Sov till vid femtiden tror jag. Sen klev jag upp och väntade på middag. Jag har inte alls gjort nått idag vilket kanske märks.


Imorgon måste jag verkligen försöka gå till skolan hur jag än mår. Förra veckan har jag missat svenskaredovisning (som egentligen skulle göras veckan innan det men då var jag till läkaren), omprov i samhällskunskap och dataprov (som också skulle göras för två veckor sen då jag var hos läkaren). Sen har jag missat en hel del annat också, bläää.


Nu ska jag färga ögonbryn och ögonfransar om jag orkar, sen duschen och efter det ska jag ringa till Christoffer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0