skola

Jojomänsan, idag var jag till skolan. Närapå att avlida trots allt. Det var hyfsat jobbigt, jag vet att jag är långt ifrån frisk. Men jag genomled dagen trots allt. Imorgon har vi en lätt dag. Först 80 minuters matte på morgonen, sen 80 minuters spanska och efter det 45 min lunch innan bussen går ner till Gällivare och då ska vi på föreläsning, fast den börjar visserligen först 13.15 men ändå. Och det är allt!

Onsdagen var också nå specialargrejs, torsdag har jag en lektion (plus ett omprov innan jag slutar) och fredag tre lektioner. Det ska nog gå! :)

Nu ska jag skriva ihop en skrivbords stol som pappa har köpt. Sen ska jag göra ingenting alls. Jajamänsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0