svar på testerna

Idag ringde dom från läkaren. Testsvaren hade kommit men dom hade inte visat något (antar därför att de var negativa?). Jag har virus i kroppen men dom vet inte vad för sorts virus. Så jag ska in på torsdag nästa vecka och ta nya blodprov. Min kropp har bildat så mycket antikroppar så ja, jag vet inte vad dom menade. Det var en hel massa som dom sa. Iaf så trodde dom att det var körtelfeber så jag hade rätt! :)
Nu får jag inte anstränga mig eller vara med på idrotten. Sucks big time det också. Fattar inte hur det ska funka när jag springer mellan mamma och pappa (6 långa trappor).. Dessutom har jag urdåliga levervärden just nu :s Det är verkligen inte bra. Så dom måste kolla upp varför jag har det också. Jag tror det är för att jag har ätit så mycket alvedon. Har räknat ut att jag ätit 32 stycken på 7 dagar, det är sjukligt. Nu får ingen slå mig i magen iaf, det är tydligen jättefarligt när jag har så dåliga levervärden. Så Linnea har blivit min bodyguard haha!

Jag var iaf överlycklig när jag vaknade imorse för det är första gången på sju dagar som jag inte behöver trycka i mig alvedon det första jag gör på morgonen! :D Hittills inga alvedon alls, jag är glad! (okej, det lät tokigt) Knölen på halsen är kvar, men nu hostar jag och det är jobbigt att svälja också. Ont i magen har jag (säkert i levern?) och i musklerna men annars funkar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0