tevekväll

Jag såg en riktigt bra dokumentar nu ikväll. Den var från 22.00-00.00, Bom Bali hette den. Den handlade om terrorist bombning i Bali för 6-7 år sen. Den var intressant!

Linnea lämnade en kommentar för drygt en halvtimme sen (i tidigare inlägget), en uppmaning om att jag skulle bli frisk. Jag vill bli frisk! Hon saknar mig och jag saknar henne också. Jag saknar måndagsmorgon och Bonde söker fru-onsdagar!
Min lillebror sa dessutom till mig ikväll, "Öhh.. Har du typ glömt bort hur det känns att vara frisk?" och ja, jag har fan det. Jag kommer inte ihåg hur det känns att kunna svälja utan en fruktansvärd jävla smärta, eller hur det är att andas genom näsan utan problem. Faktum är att jag inte ens kommer ihåg hur frisk luft och kyla känns, för nu har jag varit instängd i hur många dagar som helst. Nu har jag vart sjuk alldeles för länge. Men frisk ska jag bli för om 13 dagar (eller egentligen 12 eftersom klockan är över 00.00) så åker jag. Då ska jag vara frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0