målet är nått

äntligen! det var som fan men äntligen har jag nått mitt mål för grundskolan. vg i idrott. äntligen! det kanske låter lite lamt men fyfan alltså, ni vet inte vilka bekymmer jag haft med den där läraren.. *ingen kommentar* men nu äntligen, ja fyfaaaan! nu har jag klarat mitt mål för hela grundskolan, känns underbart. helvete vad bra jag är.

annars då? jo nog funkar det ganska bra faktiskt. torsdags var det klasskamp, vi vann såklart! 9c äger och thats it liksom. lärarna ville att jag skulle lägga in bilder från klasskampen i min pixbox, blev aningen förvånad, annars blir dom bara sura när man har bilder från skolan där O.o sen ska jag göra nå bildspel av alla bilder från 7an-9an också, usch va jobbigt ändå.. hujj, så äre när man har svårt att säga nej.


imorrn blir det en lugn dag, sitter och funderar över vad det var jag skulle köpa på stan på måndag, minns fan inte.. ska försöka skaffa snyggare bränna imorrn också, hoppas på bra väder! eller ja, imorrn.. idag kan man ju säga. funderar på att vaka hela natten lång, får se hur det går med det hela!

tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0