sommarvärme

det var på tiden. fast nån snygg bränna har jag då inte, som straffad för att jag har haft brottarlinne. usch usch. igår var det ingen skola, jag och linnea var ute på bruks och jobbade, bland annat så målade vi hinder i nästan tre timmar tror jag, fyfan. solsting efteråt nästan. varmt som fan iaf. vi kom hem, skulle kolla min balklänning igen men som givet så var inte den där tjejen där då heller. åkte ner till stan, jag och linnea gick ut en sväng, gick till badet och satt där och då kom robin och tim dit, sen mattias också. vi surrade i typ en timme, sen gick jag hem och linnea åkte till byn. klockan elva var jag ut på en timmes promenad, myspys.

idag var de då skola igen, nästan klar med klänningen jag gör på slöjden. och så fick jag veta att jag får behålla mitt vg i tyska, fan vilken tur alltså för jag är verkligen värdelös på tyska. behåller även mitt g i matte och vg i svenska men svenskaläraren sa att jag lätt får mvg i a-kursen på gymnasiet i svenska så de är väl bra. sen fick jag veta att jag höjt mig i engelska till mvg, duktigt duktigt! på matten gick vi igenom nått prov och sen skulle jag, linnea, robin, tim och david ner till stan och fika men det joinade lite fler folk och i slutändan var det jag, linnea, robin s, robin h, tim, david, martin, simon w, simon o, filip, samuel, mattias och jacke som satt ute på vetehatten. där satt vi ett bra tag innan vi knallade till minigolfen. jag pallade inte spela, har inte tillräckligt med tålamod för sånt men jag skrev när linnea, robin, jocke och fritidsledaren leif spelade. det var inte så jättekul men ja, hyfsat iaf. sen drog jag och linnea på gojan och köpte glass med robin och daniel, stod där ute och surra innan vi knallade hem till mig och linnea for sen hem med david och c:o. och nej, efter dagen är min bränna inte alltför snygg.. :(( poor pevvsan.


we place our happiness in other peoples hands and
thats the reason why you're so fucked up all the time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0