jag är så trött

att jag skulle kunna somna här och nu! har gått över 16 000 steg idag och klockan är bara fyra ännu. 16 000 steg är för mig lika mycket som 1,3 mil. vi har haft friluftsdag, först knallade jag och linnea till skolan från mig och sen upp på dundret. våra skoltröjor hade kommit så vi hämtade våra i petras bil + att jacke ville att jag skulle ta med hans och robins till stan så dom kan hämta dom sen. var typ uppe på dundret en timme innan vi åkte hem till mig. jag och linnea gick och fikade, sen drog vi ner på stan och shoppade lite, fick barnbidraget idag så jag offrade 600 kr på ett par nya jeans som jag är nöjd med :)

sen satt jag och linnea på stan och tog de lugnt innan vi gick till busshållsplatsen och sällskapade med david och daniel innan deras buss gick. då knallade jag hem, har surrat med malin och nu sitter jag här. skoltröjan var bra, den var i perfa storlek, vill inte ha den varken större eller mindre så jag är nöjd. vi har inte det snyggaste trycket men det vi har påminner mig mer om klassen än om alla år i skolan, det är de som är meningen!


nu ska jag ta mig en lutare på soffan. snark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0