10 dagar till

jag är ganska duktig på att uppdatera med 10 dagars mellanrum tydligen... vi har sjuuukt mycket i skolan nu för tiden. den här veckan har jag gjort tyska nationella typ. hörförståelsen gick bra 31/38 poäng och en poäng från mvg :o grejen är bara den att jag kan absolut ingen tyska, men hade inte heller fuskat under nationella så jag fattar verkligen inte hur det gick till... men glad över det är jag då, lite surt bara att det var en poäng från mvg, har aldrig fått mvg på nått tyskagrejs och det hade ju som varit nått men nä. gjorde läsförståelsen idag men den gick nog inte så bra tror jag.. redovisade även ett engelska-arbete, skönt att få det bortgjort då det egentligen skulle redovisas imorrn. imorgon är det ett stort so-prov på gång och sen svenskaprov. har också ett so-arbete samt ett no-arbete som behöver göras klart. så hela denna kväll kommer att ägnas åt plugg, plugg och åter plugg. jag ska bara försöka koncentrera mig på att inget annat än plugg ska göras, ur nu det ska gå.. det är inte direkt en av mina starka sidor, slinker lätt över på nått helt annat..

jag gäspar bara jag tänker tanken på vad jag har framför mig ikväll.. imorgon ska flocken ut och äta efter skolan, mys!


allt som är värt nått får man slita som fan för

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig idag?
Missa inte tävlingen i min blogg om att vinna en bloggdesign!

Ha en trevlig dag!

2008-05-29 @ 16:18:44
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0