dansa fötterna av oss

det gjorde vi igår. först på sjöpen med sjöpenfjollorna + hakkasborna (och givetvis vi hedskolecoolingar, haha) från 9-12. sen på kvällen på nordan då alla kommunens nior var där, 19-22 typ. på sjöpen var det väl inte sådär jättekul direkt, men inte var de ju så hemskt som vi hade trott ;) david kastade runt mig som nån jäkla slängdocka, haha! det gick undan kan man säga. på kvällen på nordan var de dock sjukt kul tyckte jag och de andra tjejorna iaf, var nog för att vi hade låga förväntningar. i början dansade jag med martin, vi buggade typ då och shieeet va jag skrattade, som en tok. fyfasen va kul det var. sen dansade jag massor med isabelle, vi var så tokiga att hon råkade skalla en tjej av misstag, haha :o dansade med linnea också, och med robin, sen vare säkert nån annan också :) trevlans var det iaf, alla håller med. dessutom så vann hedskolan buggtävlingen, simon och elin dansade hem segern, hihi.

idag var de lugn dag i skolan, surrade med min mentor om massa betyg, håller på att sänka mig i de flesta ämnena ;s så nu blire mentors-samtal så vi ser vad vi kan göra åt saken. är så förbannat skolless.


imorrn blire kiruna, linnea hänger på! dags att hoppa in i duschen, måste ju hinna sova innan linnea knackar på dörren kl 7.00 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0