fredag

Veckan har gått jättefort. I måndags och tisdags kändes det skitjobbigt rent ut sagt. Dagarna är så långa och usch nej.. Men så var vi lediga på onsdag, torsdag hade vi fem minuters lektion! Våran historialärare var sjuk så vi fick börja samhällsen tidigare och då fyllde vi bara i en utvärdering och gick. Idag har jag haft historia men vi har knappt gjort nått alls. Sen hade jag 50 minuters svenskalektion och så fick vi lunch. Eller ja, typ alla har slutat utom dom som har indval.

Sitter hemma hos Linnea, snodde hennes dator lite för den stod på. Snart kommer hon nog hit för hon slutar sin lektion på drygt en kvart. Men nu ska jag slänga i mig nudlarna innan dom kallnar! Sen blire administration fram till klockan två nån gång innan bussen till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0