icas grillade kycklingar

Okej, idag mår jag om möjligt ännu sämre än igår. Dock har jag lättare för att svälja men gäspa och sånt där gör ont. Och resten av kroppen har jag också ont i. Fan vad jag gnäller, men det är inte kul det här med att vara sjuk. Igår somnade jag halv fem. Jag la mig fyra timmar före, dvs halv ett. Men så låg jag och smsade med pojken min fram till vid halv fyra tror jag, så det var väl egentligen därför jag kvicknade till :)
Ingen skola för mig imorrn om jag fortsätter må såhär. Och verkligen ingen idrott på onsdag. Fan också, vi som ska ha bad och jag hade verkligen behövt vara med.

Läste alldeles nyss om kåvepenin, penicillinet jag äter. Det finns biverkningar som illamående (vilket jag har) som är hyfsat vanligt. Har läst vidare och det kan ge överkänslighetsreaktion med feber och/eller ledvärk. Det är förekommande men mindre vanligt och jag tror det är precis så det är för mig! :s Hujja, får se om det blir en till sväng till läkaren nu då..



Ingen missade väl den 12 åriga galna tjejen som fick komma upp på scenen och träffa Johan Palm i fredags? Hon hade tydligen svimmat backstage också! Shit säger jag bara. Dessutom hade hon sagt att han betyder mer för henne än någon annan. Mer än hennes vänner och till och med hennes familj. Haha, what? En av filmerna från när hon var backstage fick en ganska klockren kommentar av någon youtube-användare:
"Hur fan kan man vara galen i en skrovlig skrik-röst, skinn och ben? Det är som att vara kåt i en grillad höna från ica. "

Kommentarer
Postat av: Anonym

Även fast du inte tycker Johan Palm var bra finns det folk som tycker det, och jag håller med om att hon var riktigt galen. Men han består inte av skinn och ben bara, vill ni att alla ska va tjockisar or what?

2008-11-30 @ 21:15:00
Postat av: Linnea

Alltså seriöst, vad fan är det med alla? Så fort man öppnar käften så ska folk kommentera det :s

2008-11-30 @ 21:57:46
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0