@ linneas place

(Nu ser jag att Linnea våldade i min blogg igår, stackars den! ;) Men den verkar ha klarat sig trots allt! Och det var inte det minsta mysigt med bussen till Gällivare, hon har misstagit allt.. Men trevligt sällskap i telefon av henne iaf, då är det som vanligt!)

Sitter hemma hos Linnea, har varit här i 45 min nu. Väntar på att hon ska sluta kvart över elva och innan det ska jag hinna äta lunch. Är inte pepp på nudlar idag, och framförallt inte på individuellt val som gäller sedan.
När jag slutat blir det bussen till stan och sen direkt till resebyrån med pappa. Måste boka biljettterna och jag blir tokig om det är fullbokat! Hittade EN jävla sittplats igår efter att ha letat som en idiot, MEN så kunde jag inte boka den för jag har inte nog med pengar på kontot och kunde inte ta det på faktura när jag inte är myndig. Och pappa kan ju inte boka åt mig för jag åker ju på ungdomsbiljett. Fan. Men det ordnar sig!


sweetpotato - vi är snygga!


Igår var jag hos Linnea under kvällen. Vi skulle se skräckfilm men vi ballade ur (ovanligt!). Vi satt här och surrade och tokade oss innan vi gick till ishallen och kollade på hockeyträning en sväng. Sen var vi till David och han passade sin lillasyster Amanda. Robin var också där, han satt vid datorn. Sen åkte jag med bussen hem och kollade biljetter men så var det ju fullbokat alltihopa och fan vad jag surade. Var så jävla arg, låg vaken några timmar för jag kunde inte sova när jag var så sur, haha. Förresten så hade Linnea sperma i både öronen och munnen igår, ifall ni ville veta.. Det ni!

Klev upp 6.25 imorse och duschade, det var duktigt av mig! Sen var jag inte ens sen till bussen, var tidig till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0