att vara stark är att se ljus i mörkret..

..och alltid kämpa för att nå dit.

men jag är fan inte stark. jag är långt ifrån stark. igår har det varit en helt fucking jävla meningslös och värdelös dag. jag har varit så förbannad, så arg, ledsen och jag vet fan inte ens vad. allt har bara blivit skit! till att börja med så var jag så förbannat trött att jag skolkade/försov mig så jag gick inte på svenskalektionen. gick på de resterande lektionerna och försökte hålla humöret uppe men jag tror inte det gick så bra. kom försent till övningskörnings kursen för att jag glömde det enda jag behövde komma ihåg och sen så började det tjorva när jag skulle publicera det här inlägget igårkväll så allt vart emot mig.

senare på kvällen blev det iaf ändringar på alltihopa och jag blev riktigt glad. tänk att det kan ändras så jäkla fort. just nu känns allt hur bra som helst bara på grund av det, jag skiter i att allt inte har gått som det ska och att jag inte har gjort allt jag borde för nu är jag glad ändå!

och nu ska jag äta frukost och gör mig iordning, min buss går på 40 minuter. historia, sen samhällskunskap och så slutar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0