bitterfitta

Nu sitter jag på indvals lektion. Till vänster om mig sitter bitterfittan Linnea. Hon är jätteglad idag, hon älskar mig som aldrig förr. Hon är fördjävulskt aggressiv måste jag säga. Hon skulle köra upp ett blockljus i arsle på mig för en timme sen och så säger hon att det är jag som är bitterfittan, hmm? Dagen till ära lider hon av PMS och buttra miner, I just love that girl!

Slutar om mindre än två timmar. Jobbigt. Då tar jag bussen hem och beroende på om Linnea ska till stan eller inte så får jag se vad jag gör. Om hon åker till stan så är jag snäll och sällskapar med henne men annars drar jag hem direkt och städar. Måste bli klar idag. Sen ska jag iväg på Dollar med Michaela iaf!

Nyss sa Linnea att om jag kastar snö eller grus på henne så ska hon trycka upp bomull i näsan på mig. Jag frågade om hon inte skulle sätta lite i min bh men det behövdes tydligen inte. HAHA sämst.

Och btw, Linnea är inte den enda bitterfittan här inne ;)))

Kommentarer
Postat av: Ptss...

Haha, Undra vilka de andra kan vara?:D:D:D:D:D

2008-10-29 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0