du är min krigare & jag är din soldat

Jag har ingen tid eller ork till blogg just nu. Men man kan ju försöka åtminstone. I förrgår bjöd Ante och Sofie mig och Christoffer på bio så vi var och kollade Get Smart med dom. Och igår så var Linnea in till stan så jag och hon tog en morgonfika på Nyfiket och drog igenom det senaste skvallret. Sen sprang vi på stan en sväng, träffade på Linneas lil'sis Jenny och så David också och sen skiljdes vi åt och jag drog hem till mig igen och tog med mig Christoffer en sväng på stan. På kvällen tog vi bussen upp till Linnea och såg Bonde söker fru. Sen när vi kom hem till mig igen så tog vi det lugnt och så sov vi till elva idag. Och vi har hunnit vara en sväng på stan idag också, säkert 10 000 varv runt hann vi gå.
Och nu ska jag slumra lite på soffan innan Christoffer ringer och jag drar iväg på stan igeeen för dom har nämligen öppet till nio idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0