hemma hos linnea

idag var det skola, sammanfattning: DRYGT. men inte så jäkla jobbigt ändå, mest drygt somsagt. åkte hem efter skolan, åt och satte mig sen på bussen till malmberget och gick upp till linnea. satt här ett tag och sen gick vi ner till david, tim var också där. lite senare kom även martin dit och joinade oss. jag och linnea var där ett bra tag och sen knallade vi vidare till robin. han var där med jens, david och oscar. satt inte där så länge innan vi gick till konsum och köpte hårfärg + lite godis.
så nu har jag färgat hennes hår och hon ska snart tvätta ur det, sen tar jag 22.40 bussen hem. men linnea blöder näsblod så jag måste se till så hon inte svimmar när hon ska tvätta ur färgen ;s

och haha, martin har hittat ett nytt ord för mig: ssasasa. det ska tydligen betyda snygg sexig attraherande söt antastbar superhet awesome. hahaha, inte lite kul ;p men awesome är utbytt, det stod aphjärna från början tydligen, vet inte hur det ska tolkas haha!

nu hörde jag en smäll i duschen, måste kolla så att linnea lever! tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0