hemma igen

kom nyss hem, eller det är typ 20 min sen. kvällen har spenderats i malmberget med linnea, david, tim och daniel. martin dissade :o
vi har kikat lite idol plus att tim och daniel klängt som apor på varandra. ungefär kvart i tio så hämtade michaela upp mig och vi for en sväng till gällivare och hämtade upp lite folk som skulle upp till malmberget på fest. när vi kört dom så släppte hon av mig hos linnea igen och vi såg slutet av idol innan vi gick ut en sväng.
när vi vart ut så gick vi in men då gick grabbarna till david medan jag och linnea stannade hos henne. hon hittade davids försvunna nyckel innan vi åkte ner till honom. sen följde dom mig till bussen men den var jäkligt sen, typ 10 minuter. hade man inte sett den när den körde omvägen så hade jag inte trott att den skulle komma. åkte iaf hem med den och var hemma typ tio över ett. nu ska jag sova för jag ska upp vid sextiden imorrn, blä!

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0