nej jag är inte alls trött

igår som sagt, efter att jag bloggat kollade jag runt på internet ett tag till. sen tvättade jag bort sminket, borstade tänderna och bytte om innan jag la mig i sängen och glodde i taket. klockan halv tre ringde söti och vi pratade till klockan blev just efter fyra, sen somnade han i telefonen och jag somnade en halvtimme senare till ljudet av hans andetag och nej, det var inte helt fel det. <3 !!
så sen, 1,5 timme senare skulle jag alltså kliva upp och åka iväg, fyfaaan vad trött jag var, och är fortfarande! har kommit hem till mindre kära gällivare för ungefär en timme sen, alltså vart borta i en sisådär 9 timmar.

ikväll? vetinte. blev inte som planerat så vi ser vad som sker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0