sista lektionen på sista skoldagen

nå åtminstone för den här veckan. mammas hund BET mig i läppen igår och insidan är nu liksom helt jävla fucked up och ont som fasen gör det. dumma manibajs ^^

jag har datakunskapsgrejset nu. sen tar jag och linnea bussen till gällivare tjugo över två och knallar på stan innan hon tar by-bussen hem. ikväll ska jag se idol och ta det lugnt har jag nog bestämt mig för. jag är helknäckt den här veckan, har sovit varje dag när jag kom hem från skolan. igår gick jag och la mig så tidigt som tjugo över elva! låg och vände och vred på mig ett tag men somnade ungefär kvart i tolv. det är det tidigaste på länge, skönt. och imorse väckte christoffer mig med ett sms tjugo i sju så jag pallrade mig upp duktig som jag är, tidigare än jag klivit upp någonsin det senaste halvåret, haha!

men nu ska jag vara sådär duktig och arbeta litegrann. slutar om två hela timmar, blä för långa lektiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0