datakunskap

nu sitter jag på lektion, har individuellt val administration. det är typ som datakunskap. det var ett jävla ståhej innan jag fick byta hit, var till intagningsnämnden säkert femtio gånger. undrar just om det är illa när man kommer dit, knackar på dörren, kommer in och säger vad man heter och får som svar "jaha, det är du som vill byta indvalet?". det fick jag hur som helst höra varje gång jag kom dit, haha! jag är klar med det jag ska göra på den här lektionen för ett bra tag sen. slutar på en halvtimme och då hämtar mamma upp mig. sen ska jag packa för halv fyra hämtar nina mig och då åker vi iväg mot piteå där jag ska tillbringa helgen hos hanna.

och jag saknar min söti!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0