ensam hemma

pappa och jonathan är i boden över dagen, tror dom skulle kolla tevepucken eller vad det heter. så jag är ensam hemma över dagen, skönt! jag älskar att vara ensam hemma, känna lugnet. tror jag ska försöka ta tag i mitt rum idag, och städa. tänkte göra det igår men eftersom pappa aldrig lyckades omformatera min gamla dator så blev det ingen städning.

well, sitter i alla fall och tittar på miami ink nu - i love it! jag måste ta och ladda ner alla avsnitt också, jag får inte nog av det där programmet. jag vill också tatuera mig! men ingen aning och vad eller var.. och idag ska mamma på tatueringsutställning tydligen, det lät spännande! och jag vill fortfarande fixa en industrial i örat, har velat göra det såå länge så jag funderar faktiskt på att göra det i år, efter att jag gjort mina resor och fått pengar. så kanske november nån gång. om jag vågar! grejen är ju bara den att örat verkar töjas äckligt mycket, och det är inte snyggt när/om man vill ta bort det.


dagens vill ha, as always!

nu börjar miami ink igen, så teve nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0