full rulle och raka rör

Idag var det nära att jag missade bussen. Ovanligt? Nej. Var till Linnea på morgonen, hade sen samhällskunskap och sedan spanska. Efter det lunch då min söta lilla klass gick till matsalen, jag åt bara morötter och en macka och sen gick vi på pressbyrån för där hade dom glassrea! Haha. Sen hade vi engelska sista lektionen, tråktråk. Sällskapade på bussen hem med Linno, Susanna och Julia iaf.



Hemma så duschade jag, åt och sedan hämtade Michaela upp mig och vi for hem till henne en sväng och sen ut och promenerade ett bra tag. Väl hemma återigen så surrade jag i telefonen med söti innan jag fick kubba som fan till bussen för att inte missa den. Men jag hann och åkte upp till Malmberget, Linno hoppade på också. På pressbyrån mötte vi våra kära vänner, köpte glass och gick sedan till Robin. Där var iaf jag, Linnea, Linno, Robin, David och Anthony. Den sistnämnda var det första gången jag träffade men det verkar ju ha varit en störtskön typ, haha! Jag och Linno skulle ta bussen till stan halv tio men klockan gick och med tre minuter kvar så sprang Linno till bussen ändå, men jag orkade inte. Vi var kvar hos Robin till tiotiden och så gick vi till elevhemmet och hälsade på hos Anthony. David gick hem och sen följde Linnea mig till bussen och Robin gick hem då. På bussen pratade jag med Linnea i telefon och sen rastade jag hundarna när jag kom hem, gav dom mat och gick över till pappa. Nu ska jag plugga spanska och sen sova!

sometimes i wish i was a monkey (so i could throw poop at people and it would be legal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0