hell kickers

                                                      
           tjockfika                                                                             middag

ikväll var jag och issa hos lina och vi lagade mat, åt och skrattade. egentligen skulle vi äta bullar också men vi var så mätta. vi åt lövbiff, kroketter och sallad och sås till det. det var gott, och vi lagade det själva! lina gjorde typ tre saker samtidigt (stekte kött, hade kroketterna i ugnen och tillagade såsen) medan jag och issa hjälptes åt med salladen.
efter att vi käkat satt vi kvar och pratade för vi var så mätta så vi kunde varken stå eller gå, haha! sen bestämde vi oss för att gå hem till mig. på vägen kom issa på att det skulle vara lite tufft om vi hade åkt kickboard. lina skulle ha haft en rosa, jag en grön och issa en blå. sen skulle vi ha haft matchande hjälm och knäskydd. fan så snyggt! vi skulle vara typ som hells angels men istället hell kickers! rauuur.
skräckfilm hemma hos mig i alla fall, vi såg all the boys love mandy lane. helt värdelös. se den inte. den var bra fram till slutet, men slutet gjorde hela filmen värdelös! åtminstone om du frågar mig och issa, lina somnade efter 30 minuter av filmen! hihi.

nu ska jag börja avrunda, är TRÖTT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0