hemma

                                                            
utsikt från fokushusets åttonde våning                eftersom vi är extremt mogna så tryckte
                                                                                          vi på alla knappar i hissen


jo, då var jag hemma. lägenhetsvisningen var över på fem minuter. den började kl 19.00 och 19.05 satt jag i bilen påväg upp till malmberget. lägenheten var verkligen ingenting för oss att bo i, den var så jäkla liten. det såg stort ut på bilderna men dom fotar ju med panorama så man får ju alltid vara beredd på att det är mindre men sådär litet trodde vi då inte att det skulle vara. hann bara kliva in i vardagsrummet innan jag tänkte tanken att detta inte var nått för oss. alla andra rum var också lite för små. det var ungefär sådär litet så jag kan tänka mig att man bor där med sin pojkvän eller nått. så ingen flytt dit för våran del iaf, trist!

jag åkte upp till linnea, och kodlåset funkade faktiskt så jag fick ta hissen upp till tolfte våningen själv, men fyfan vad rädd jag var. det är första gången någonsin som jag åker hiss själv, har aldrig gjort det förr. för de som inte vet har jag extrem hissfobi men den har lyckats bli halvt om halvt botad! jag och linnea sprang till konsum en sväng, sen åkte vi till david och hälsade på. han var nyvaken och skulle äta så vi surrade lite innan vi åkte upp till linnea och såg på idol. efter idol så var vi ut och promenerade en sväng men det var ruggigt kallt ute. tog bussen hem tjugo i elva och var hemma typ ganska precis elva. var bara jag kvar på bussen när vi rullade in mot centrum, hehe.. klev av, gick hem (surrandes i telefon med linnea) och har nu hunnit byta om, borsta tänderna, tvätta bort sminket och skrivit dessa rader i bloggen. nu ska jag vänta på godnatt-sms och sen så ska jag bara sova, sova, sova. fan vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0