home sweet home

okejokej, jag slutade inte långt efter mitt senaste blogginlägg på fredag. jag och linnea gick mot pressbyrån där mamma skulle hämta upp mig. anthony väntade på bussen hem så han kom och surrade litegrann också. sen gick linnea hemåt, jag till bilen och anthony fortsatte vänta på sin buss. jag åkte hem, packade och blev upphämtad av nina. vi åkte till piteå och var framme vid sjutiden nångång. åkte sen vidare hem till hanna där vi tog det lugnt och somnade sedan.
sen har helgen varit fullspäckad borta i piteå, men har haft det jättetrevligt! och hannas pappa lagar så jäkla god mat, nu kommer man typ sakna det i två veckor nu när man kommit hem! i helgen har man fått träffa allt trevligt folk igen, så kul så. nu dröjer det ett tag innan man ses igen! min kära vän och stjärnsyster linnea björkman var busig och skickade lite söta och konstiga sms till mina kontakter, ifall ni undrar varför ni fått knasiga sms av mig i helgen så ja, det var inte jag utan linnea! ;)

nu är jag helt jäkla knäckt. de 3 sista milen hem kändes fanimej som 3 timmar, blä! jag ska sova nu.


Kommentarer
Postat av: lillan

tomt utan dig raring!

2008-09-22 @ 13:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0