hurtbulle

vilken äckligt hemsk dag idag. jag måste säga att den var förjävlig, så långdragen och seg! usch!! efter skolan var iaf jag och linnea på gymmet. nu ska träningslivet dra igång igen hoppas jag. när man ändå är i malmberget är det bara att man går förbi gymmet efter skolan. trevligt att få tummen ur röven, som det så fint heter, och dra igång med det där nu. kondis och styrka är alltid välbehövligt. jag låg i som fan inför balen men sen efter det så hade jag ingen motivation till det.. nu får vi hoppas att jag hittar nån.

nu är jag upptagen imorgon kväll, sen på torsdag blir det förmodligen gymmet efter skolan skulle jag tro och på fredag drar jag till stugan, SKÖNT! blir där till söndag nångång. det blir första gången i år jag åker dit, blir så skönt att komma bort och bara kunna ta det lugnt där, sitta vid älven, lyssna på musik och fundera. det är mysigt. fast ja, det är tur att man har täckning haha för annars skulle jag då fan inte ha överlevt.


nej, bort härifrån! ska ut och springa 5 kilometer!

yesterday is history and tomorrow is a fucking mystery

Kommentarer
Postat av: Michaela

Mäh, jag kommer ju sakna dig :O

2008-09-02 @ 20:15:32
URL: http://mslouisiana.blogg.se/
Postat av: suss

jag snodde den från din blogg för att den ärså fin ;) gör de något?

2008-09-02 @ 22:40:13
URL: http://suuss.blogg.se/
Postat av: lina

hade jag bott hemma så skulle jag dragit med dig varjedag på gymmet, i swear! :) missu.

2008-09-03 @ 14:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0