men smart

jag är så jävla smart. har smsat för 150 kronor sen i lördags då jag smsade upp mina sista gratis sms. egentligen ska de ta slut på onsdag. jag är så jävla smart >.< ändå tycker jag att jag varit jävligt sparsam med smsen men uppenbarligen inte. men ska vänta tills efter tolvslaget så byter jag till nya halebop! det gör jag fan. lär typ ångra mig annars så. eller så ångrar jag mig ändå. men skitsamma, jag ska byta.

imorse mådde jag piss. gick till skolan ändå, första lektionen var dock inställd. funderade på att åka hem men stannade ändå. hade en sjukt hemsk huvudvärk när jag slutade och hungrig nå så inåt fanders var jag. nästa gång går jag på magkänslan och stannar hemma när jag känner mig sjuk på morgonen. jag halvsov mig igenom engelskalektionen också, var i mina egna tankar och fastnade med blicken i väggen de gånger jag hade ögonen öppna..

och nu tog orden slut också. jag är på surhumör för tillfället. önskar bättre humör till morgondagen. over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0