regnet det bara öser ner

bokstavligt talat öser ner, ja. det enda som saknas är schampoot och jag överdriver faktiskt inte. världens pissväder! och med tanke på att jag stått ute 1½ timme idag så var jag sådär lagomt genomfrusen och dyngsur när jag kom in, jag höll fan på att frysa ihjäl! såg ut som sju svåra år, haha! så det blev en varm dusch, lite väl varm kanske. jag vred på högsta värmen så jag råkade bränna fötterna hehe... hur som helst så var det skönt att få upp värmen igen iaf.

imorrn ska pappa på visning av en lägenhet, spännande! vore jätteskönt att flytta men bäst att inte dra några förhastade slutsatser. efter morgondagen får vi se om den är värd ett bud eller två, eller kanske inget alls..
imorgon blir det stan med linnea! mitt konto skriker 2649 kronor så nu jäklar ; )



yeah i know i'm bitch but honey, what's your excuse?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0