återigen helg

Gick 8.00-10.00 idag sen gick jag hem till Linnea, låg och kollade på teve och sen slutade hon så då gick jag ner och mötte henne, väntade på hennes mamma och så skjutsade hon oss till Dollar store. Sen gick vi till mig och var vi och fikade.
Fick mina kläder idag och tusan vad sur jag vart! Det som jag tyckte såg fulast ut (trosorna) var det enda som inte var fult och det enda som jag behöll. Bh:n var helt åt helvete, eller nästan iaf. Den var fin men den satt förjävligt, till och med Linnea skrattade och då är det illa :o Och tröjan/toppen var bland det värsta jag sett, den satt skitful! Den såg mycket finare ut på bilden. Så jag ska skicka tillbaka toppen och bh:n och beställa nå annat istället. Vad irriterad jag blev! Nu blir det att beställa från H&M eller Gina istället hade jag tänkt.
När jag gick hem efter att jag och Linnea varit på stan gick jag snett förbi en gammal tant och en gubbe, så stannade dom när jag gått förbi och gubben vände sig om och så säger han till tanten "Har du sett vilka korta klänningar det finns nu för tiden..". HAHA, jag hade liksom ett linne och leggins på mig (a) Ja, det som jag har på mig på bilden där nere, för den är från idag. Söt fundersam gubbe iaf!

Har inga planer för kvällen, vettetusan vad jag ska göra. Har några förslag bla. umgås med några kompisar men det lutar åt att sitta i bil och åka förbi och snabbglo på lite majbrasor, sen hem och bara ta det lugnt. Har inte lust att göra nått alls idag, men det kanske vänder. Har tänkt gå och sova ett tag nu, är så trött. Sov dåligt inatt, hade massa mardrömmar. Men det lutar åt en lugn hemmakväll, fyfan vad tråkig jag har blivit på senaste tiden ;) Men snart blir jag nog mitt rätta jag igen!

Imorgon är vi bortbjudna på middag, är lite nervös faktiskt haha. Aldrig varit hemma hos dom.. På lördag sticker jag och Linnea till Piteå! Det blir nog kul! Våran Kirunatripp förra året var ju trevlans så. Mamma hänger med för vi kör bil, men det blir jag som kör faktiskt :) Och på lördag kväll blir det troligtvis bus om jag orkar! Nåja, nu ska jag sova till middagen åtminstone.
 


Så länge jag har dig så håller den här lyckan längre än evigheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0