gissa veeeem?!


En helt vanlig skoldag på Välkommaskolan ;)
 
 

GISSA VEEEM som har skrivit klart hela jävla rapporten förutom sammanfattningen?! Jo, jag! Fy fan vilken nörd jag är, jag hade faktiskt bara gjort klart första sidan och faktadelen och nu är aaallt utom sammafattningen klar. Grattis Evelina, du är två dagar i förväg, det är rekord! Imorrn ska jag jobba som en jävla nörd i dom tre timmar vi ska skriva rapport, för jag ska minsann bli klar så jag bara behöver rätta massa på fredag.

Jag har nyss pratat med en galet jävla nervös Sara och nu ska jag äntligen vila lite för jag har skrivit rapport i 3,5 timme. Ska dricka te, dra på mig min "sportoutfit" ;) och vänta på att Christoffer ska ringa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0