hemma hos kattsingen

Idag slutade jag i vanlig tid, dvs 11.45 eller ja, vart nog lite tidigare haha :p For hem, ut med hundarna, på Profoto och tog id-bilder sen gick jag och Linnea hem till mig och jag åt. Så drog vi och väntade på bussen men den skulle inte gå förrän om 20 min men det var skönt att sitta ute. Grejen var den att bussen kom aldrig, vi satt i en halvtimme. Tog iaf nästa buss som gick 50 minuter senare, trevligt. Vi kom ju till Malmberget iaf.
Linnea åt, jag duschade och sen gick vi till elevhemmet. Oskar fyller år imorrn så vi var där och åt tårta. Jens, Martin, Emil, Robin, Jonathan, Tim, David, Timo och Gustav var också där. Det var lite drygt så vi var väl bara där drygt två timmar. Vi kände oss generösa så Oskar fick chokladhjärtan av oss. Sen drog vi till Konsum igen och köpte vårt matstandard: bröd, yoghurt, nudlar och banan haha!

Nu ska jag fan börja på min engelska bokrecension för Linnea är snäll och tvingar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0