klädmani

Det är väldigt dumt av mig att klicka in på Gina Tricot och H&M när jag inte har några pengar. Det är nästan ännu dummare att klicka in där när jag vet att jag är nästan tvåtusen kronor rikare om tre dagar. Men nu vart jag väldigt sugen på att beställa hem lite nytt, som vanligt!

Svart Lorelai tunika, Gina Tricot 149:-
Svarta Lace leggins, Gina Tricot 149:-
Svart topp, H&M 98:- (149:-)
Turkos topp, H&M 98:- (149:-)


Hm, jag funderar på om jag vill beställa hem det där. De två sista topparna är likadana, först ville jag bara ha en svart men det är ganska tråkigt, fast jag vill ändå ha den så jag tog en turkos också. Vi får se vad som händer när det börjar klirra i kassan igen!


Förra gången klickade jag hem det här:

Mörk gul/randigt linne, H&M 98:-
Gråmelerad haremsbyxa, H&M 198:-
Svarta shorts, H&M 98:- (?)
det är inte shortsen på bilden men liknande
 de jag köpte finns inte kvar på hemsidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0