@ linneas place

<- pigi och jag innan balen -08 :)
Nu sitter jag hemma hos Linnea. Slutade 11.25 idag men det var nog kring 11.00 som jag tog påsklov för att sticka till bussen. For hem, diskade bergsdisken som väntade på mig, sen gick jag faktiskt och sov. Vaknade vid halv tre och då satte jag mig vid datorn, var och mötte Linnea vid halv fyra och vi gick på Ica och handlade. Sen har vi gjort tacos hemma hos mig och därefter tog vi bussen upp till Malmberget, gick på Konsum och köpte godis och nu sitter vi här. Linnea har duschat och jag socialar på msn.

Vi ska kolla film ikväll, antingen I know who killed me eller så ser vi Changeling. Får se vad vi vågar kolla! Om en timme går min älsklings tåg så imorrn är han här, fyfan vad jag är less på denna väntan alltså. Men snartsnart är han här, imorgonbitti på morgonen :) Nu har jag fan väntat tillräckligt länge, alldeles för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0