måndagen är över, och det gick fort!

Imorse åkte jag till Linnea på morgonen, som vanligt. Vi "gick igenom" de senaste händelserna lite smått ;) Sen var det skola, jag åkte hem och åt middag och mamma skjutsade upp mig till Malmberget. Var hos Linnea men hon fick impulsplaner på att åka till byn och iväg for hon så jag gick till David istället. Var länge sen jag träffade han så vi hade en del att surra om! David är så lättsam, man kan prata om allt med honom. Hur som helst, tog bussen hem sen. Har pratat med min älskade pojkvän och nu med lite folk på msn men jag borde avrunda och dra mig mot sängen. Första gången på tre veckor som jag sover ensam i sängen här, det känns inte alls lockande, blä..

Och som svar på frågan jag fick i mitt förrförra inlägg, har inte bestämt vart det blir utomlands ännu :) Har pratat om allt från Italien, Frankrike, Barcelona till bara Danmark eller Finland. Just nu lutar det åt London vart vi var förra året men i en annan del, fast det kan nog sluta vart som helst!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag saknar dig min älskade vän <3

2009-04-21 @ 00:15:46
URL: http://mslouisiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0