nejnu var det dags

Nu har jag inte bloggat på flera dagar, vad tråkig jag är :o Så nu måste det vara dags fast jag egentligen inte ens orkar. I lördags morse kom Christoffer hit, sen har vi faktiskt hunnit hitta på litegrann dom här dagarna som gått.

Idag har vi knallat på stan, varit och fikat OCH Malmgren var förbi och fixade ljudet på min dator, vilken toppenkille haha! :) Så nu efter tre månader i tystnad lever den om igen. Efter att vi käkat så knallade vi iväg till Ante och Sophie och vi kom väl därifrån för drygt en halvtimme sen. Vi har surrat och kollat teve, sen när Jack och Tyra kom hem så tittade Christoffer och Jack på folkrace på youtube och jag och Tyra lekte. Och efter det läste jag godnattsaga åt Tyra och sen kollade vi andra på teve. Och innan Ballar av stål åkte jag, Christoffer och Sophie först till Sibylla och köpte ett barnmål åt mig och sen köpte dom käk hos Pizzabagarn haha ;)

Och nu ska vi snart krypa till kojs, jag orkar inte skriva nå mer har ingen fantasi nu. Jag är trött. Imorrn ska vi till mormor och morfar, sen till Ante och Sophie och därefter på bio. Trevlans! Godnatt.

-
your voice heals me inside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0