trevligt med prov imorgon ...

Har precis duschat igen, har faktiskt tänkt plocka fram spanska böckerna nu för vi har prov imorgon. Känner mig lite stressad är rätt kass på spanska, tror inte jag klarade förra provet så jag hoppas jag klarar det här och slipper göra om det andra fast det har inte läraren sagt nått om det var Victor som påminde mig här i veckan om att jag inte klarade det och frågade om jag visste när vi skulle göra om det.

Hur som helst, nu ska jag slita mig härifrån vilket uppenbarligen har varit svårt. Borde be min mor koppla ur internet och teven när jag ska plugga annars går det tamejfan inte! Men nu ska jag förflytta mig till vardagsrummet och plugga, yes. Hur nu det ska gå får jag ska titta på teve samtidigt. Nåväl, provet imorrn lär visa om jag kunde koncentrera mig.

Bland annat den här fröken håller mig sällskap när jag sitter nedgrävd i skolarbetena:

You were right, I don't wanna be here
if you're gonna be there.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0